Internet...<3

Hej bloggen. Vi har internet här på mallorca men jag har bara inte orkat blogga så förlåt för det. Men nu så ska jag försöka att blogga lite då och då. Idag så har jag badat lite i poolen och ikväll så ska vi gå på resturang med min kusiner och efteråt så ska jag och syrra sova där över natten. Det ska bli jätte kul!! Nu sitter jag här ute på altanen och lyssnar igenom en av mina favorit plattor som heter "the breaktrough" med min idol Mary J Blige. Den är såååååååå bra hehe!!! XD. Aja det var allt för mig jag kanske och blogga lite senare eller imorn.... // Alice <<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig Lili <3

2010-07-20 @ 17:35:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0