Mallorca... <33

Hej bloggen om ni inte har hört det så ska jag åka till mallorca imorn och vara där i två veckor!! Jippi!! Men det som är dåligt är att jag förmodligen inte kommer kunna blogga då... Men om vi har trådlöst internet så kan jag kanske blogga lite från min ipod touch... Så vi får hoppas att det finns det. Nu sitter jag och gör lite smycken av lite pärl rester. Innan jag började göra det så gjorde jag ett mocka band till min pappa som han ska ha på Mallis...
Nu måste jag fixa klart det här armbandet... Så hejdå...
Det är här som jag ska va... FIIIIIIIINAT VA!! <33
PS: Jag har vart på Mallorca varje år sen jag föddes men förra året blev det inget så jag längtar sååå mycket!! <3

Kommentarer
Postat av: peffie

ORÄTTVIST!!! skämta bara men hoppas att du får det bra och jag kommer att sakna dig jättemycket!!! <33333

2010-07-09 @ 21:01:35
URL: http://peffiepapegoja.blogg.se/
Postat av: peffie

Sv: ja, han gillar ju att vara med på kort! hehe <3333

2010-07-14 @ 09:08:29
URL: http://peffiepapegoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0