SORRY...

Hej bloggen jag är såååååå ledsen att jag inte har skrivit på länfge men jag har vart på några kompisars land och solat och badat. Men nu är jag tillbaks och blogg sugen hehe.. <3
Jag är FETT deprimerad för min kära kära älskling har dött och jag vill bara dö!!!!!! Min kära älskling är alltså min mobil........ Men vi har en extra mobil som jag ska använda. Så om ni känner mig så kan ni väll kommentera erat mobil nummer. Jag har så att jag måste godkänna kommentar så numret kommer inte läggas ut på bloggen...
Jaja det var allt för mig

Kommentarer
Postat av: peffie

Varför sa du inte att du skulle vara borta för jag var SÅ deprimerad att du inte var inne på skype eller skrev på din blogg! Men nu är du tillbaka och det är bra! :) <3333 Steffie

2010-07-04 @ 20:37:55
URL: http://peffiepapegoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0